رئیس شورای شهر برازجان خبر داد: مصوبه ساماندهی سرویس مدارس در شورای شهر برازجان

محراب بنافی

برای اولین بار ساماندهی سرویس مدارس در شهر برازجان انجام شد.
به گزارش آفتاب بامدادان، صبح روز دوشنبه 2 مهرماه، صد و نود و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر برازجان با موضوع ساماندهی سرویس مدارس برگزار شد.

محراب بنافی
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی ابراز کرد: یکی از مطالبات مردم، ساماندهی سرویس مدارس است که جلسه امروز را به بررسی این موضوع اختصاص دادیم.

محراب بنافی افزود: در جلسه امروز مصوب شد که افراد متقاضی و سرویس ها باید ابتدا اطلاعات خود را در “سامانه سپند” که در واحد تاکسیرانی شهرداری برازجان مستقر است، بارگذاری کرده و برچسب مخصوص را دریافت کنند.

بنافی افزود: این سامانه از طریق وزارت کشور و استانداری به شهرداری ها ابلاغ شده و جهت ساماندهی و رصد سرویس ها توسط خانواده ها ایجاد شده است.

وی با اشاره به خصوصیات سامانه سپند گفت: خانواده ها می توانند با سرویس فرزندان خود کاملا آشنایی داشته زیرا اطلاعات و مشخصات رانندگان در این سامانه ثبت و مورد پالایش قرار می گیرد و عامل افزایش امنیت دانش آموزان و باعث رفع دغدغه خانواده ها است، از طرف دیگر باعث ایجاد نظم در پرداخت هزینه و کرایه سرویس نیز می باشد.

شورای اسلامی شهر برازجان

محراب بنافی با بیان اینکه ساماندهی سرویس مدارس واجب است تصریح کرد: هیچ سرویسی بدون ثبت نام در این سامانه حق سرویس دهی ندارد و در غیر این صورت تخلف رخ داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در خصوص هزینه سرویس دهی بیان کرد: کرایه سرویس ها به این صورت است که مسافت های کوتاه تا ۱.۵ کیلومتر، ماهیانه 800 هزار تومن و از 1.5 کیلومتر به بعد هزینه ماهیانه آن 900 هزار تومان می باشد.

بنافی در آخر گفت: به خانواده ها توصیه می کنیم، فرزندان خود را به سرویس هایی بسپارند که اطلاعات آنها در سامانه سپند ثبت شده باشد.

لازم به ذکر است، یک نسخه از مصوبه امروز شورای اسلامی شهر برازجان در خصوص ساماندهی سرویس مدارس به شهرداری برازجان و نسخه دیگر به اداره آموزش و پرورش ارسال می شود تا در اختیار مدیران مدارس نیز قرار گیرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.