معرفی دو رستوران دوستدار سلامت قلب در شهر برازجان

دو رستوران دوستدار سلامت قلب در شهر برازجان

آفتاب بامدادان: کارشناس برنامه سلامت قلب واحد بیماری‌های غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان از معرفی دو رستوران دوستدار سلامت قلب در شهر برازجان خبر داد.

دو رستوران دوستدار سلامت قلب در شهر برازجان

فریده دهنوی انگالی در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: به مناسبت هفته سلامت قلب که از ۸ مهرماه تا ۱۵ مهرماه با شعار از (قلبت برای فعالیت استفاده کن) است، فراخوانی به تمامی رستوران‌ها و بیرون برهای شهرستان دشتستان داده شد که در طی جلسه‌ای، اهداف این برنامه برای متصدیان رستوران‌ها تشریح شد.

دهنوی انگالی افزود: یکی از راه‌های سلامت قلب داشتن تغذیه مناسب و بخصوص طبخ غذای سالم در رستوران‌های مورد استفاده عموم است.

وی تصریح کرد: در بین رستوران‌های فعال شهرستان، ۳ رستوران به‌عنوان رستوران دوستدار قلب اعلام آمادگی کردند که بعد از بازدید و بررسی از این رستوران‌ها بر اساس چک‌لیست تغذیه‌ای و کسب نمره مورد نظر در نهایت دو رستوران بولونی و بوبریز در شهر برازجان به‌عنوان دو رستوران دوستدار قلب در شهر برازجان با نصب پلاکارد مخصوص به عموم مردم معرفی شدند.

کارشناس برنامه سلامت قلب واحد بیماری‌های غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان کرد: بر اساس لیست غذایی که واحد بهبود تغذیه به رستوران‌ها ارائه نموده است مقرر شد، در این دو رستوران به مدت یک هفته غذاهای مخصوص سلامت قلب به‌صورت آب‌پز و یا گریل شده به منوی رستوران اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: متصدیان این دو رستوران اعلام کرده‌اند، اگر از غذاهایی در این هفته به منوی غذایی رستوران اضافه شده استقبال خوبی توسط مشتریان رستوران به عمل آمد، برای همیشه به منوی غذایی آن‌ها اضافه می‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.