دو خبر خوب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان برای بانوان این شهر

صدیقه مهدویان پور

آفتاب بامدادان: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برازجان خطاب به بانوان برازجانی ابراز کرد: خوشحالم که می توانم به بانوان شهر اعلام کنم که طی دو ماه آینده کار اجرایی پارک بانوان و بازارچه مشاغل خانگی شروع خواهد شد.

صدیقه مهدویان پور

صدیقه مهدویان پور در خصوص جانمایی پارک بانوان تصریح کرد: طی تلاش های مختلف زمین های متعدد دیده شد، که برخی به دلیل عدم متراژ مناسب رد شد، برخی با مشکل اشراف ابنیه روبرو بودیم و برخی نیز به معارض برخوردیم اما در نهایت بر روی یک قطعه زمین به توافق رسیده و با طراحی نقشه جامع که شامل زمین چمن طبیعی، سالن مسقف چند منظوره ورزشی، خانه بازی کودک، فضای پیاده روی، پیست دوچرخه سواری، فضای ورزشی مینی فوتبال، فضای ورزش صبحگاهی و سایر موارد مورد نیاز در آن گنجانیده شده و به زودی پروژه آن با ارزش سیزده میلیارد تومان برای فاز اول به مرحله اجرا خواهد رفت.

مهدویان پور ادامه داد: نقشه ی بازارچه مشاغل خانگی در ضلع جنوبی کاروانسرای مشیرالملک شهر برازجان با سازه با کیفیت و هماهنگ با نمای کاروانسرا تهیه و عملیات اجرایی آن با اعتبار تقریبا سه میلیارد تومان به زودی انجام خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر برازجان افزود: بعد از تلاش های فراوان جهت جانمایی مکان پارک بانوان و بازارچه مشاغل خانگی بانوان که هر بار با مشکلی مواجه می شدیم با کمک فرماندار محترم و شهرداری توانستیم به این ایده جامه عمل بپوشانیم.

وی در آخر گفت: در اینجا برخود لازم می دانم از مساعدت و کمک های فرماندار شهرستان، شهردار برازجان و همچنین معاون عمران ایشان از طرف جامعه بانوان تشکر ویژه داشته باشم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.